Dusk Network's halfjaarlijks rapport

We hebben de afgelopen zes maanden technische & zakelijke ontwikkelingen van Dusk Network op één plaats verzameld, om een uitgebreid overzicht te krijgen van onze vooruitgang bij het bouwen van de privacy blockchain van de toekomst. Het resultaat: het Biannual Business Report 2020.

2020 is een productieve en vruchtbare tijd geweest voor Dusk Network, in een verder tumultueus jaar. De uitbreiding van onze technische ontwikkelingen sluit naadloos aan op onze zakelijke ontwikkelingen, beide beloven een sterk eindresultaat voor dit jaar.

In ons halfjaarlijks verslag wordt ingegaan op de ontwikkelingen die zich in de maanden april tot oktober hebben voorgedaan, samen met onze financiële gegevens, team inzichten, nieuws highlights, staking statistieken en wat we voor ogen hebben voor het financiële ecosysteem van de toekomst.

Onze visie

Wij zien een financiële industrie voor ons die innovatie omarmt en elke organisatie gelijke kansen biedt om kapitaal, handelsactiva en toegang tot een volledig spectrum van financiële diensten te verzekeren.We voeren deze visie uit door een wereldwijde digitale infrastructuur te creëren. Een op blockchain gebaseerde digitale infrastructuur. Een op een blockchain gebaseerd ecosysteem voor de uitgifte, handel en het beheer van programmeerbare digitale activa die voldoen aan de compliance-normen.

Voorheen waren aanbieders van financiële diensten niet in staat om de vruchten te plukken van public & permissonless blockchain technologie omdat er geen manier was om vertrouwelijke informatie privé en veilig te houden.

Door middel van ons privacy compatibele blockchain protocol maken we de weg vrij voor wereldwijde samenwerking, terwijl we tegelijkertijd voldoen aan de lokale en internationale wetgeving.

Hoogtepunten dit jaar:

- COVID-19 benadrukt de noodzaak van een innovatieve alternatieve financieringsmarkt

- We gaan een fase van testen en auditing in voordat Dusk Network toegankelijk wordt voor het grote publiek

- Er gebeurt veel in de blockchain wat betreft de duidelijkheid van de regelgeving. Wanneer er nieuws is over juridische aspecten, raadpleegt onze partner WatsonLaw ons over mogelijke resultaten en voordelen

- Het strategische partnerschap met iFinex Inc., om het project Dawn voor de ontwikkeling van een Security Token Exchange te versnellen, omvat een $1million+ investering, die in augustus ten tijde van COVID-19 werd aangekondigd

- Met een solide kas van 7,2 miljoen dollar kunnen we onze ambities tot ver in 2023 waarmaken

- We onderzoeken de mogelijkheid om een subsidie van € 30 miljoen aan te vragen in de categorie R&D en innovatie van het Nationaal GroeiFonds

DOWNLOAD HET VOLLEDIGE RAPPORT (ENGELSTALIG) HIER

Over Dusk Network

Dusk Network - Technologie voor effecten

Dusk Network is de Privacy Blockchain voor Financiële Toepassingen. Bedrijven gebruiken de Dusk Network blockchain voor de uitgifte, handel en het beheer van programmeerbare digitale activa die voldoen aan de normen van de industrie. Wij creëren de privacy blockchain van de toekomst.

Wij zijn van mening dat transparantie de sleutel is naar een beter financieel ecosysteem, en door middel van dit rapport bieden wij u de mogelijkheid om een goed beeld te vormen van onze vooruitgang en bedrijfsvoering in de afgelopen maanden.

Voor vragen, interviewverzoeken of problemen met het downloaden, neem dan contact op met onze woordvoerder Sabine de Witte; sabine@dusk.network